ALGEMENE HUISREGELS IN VERBAND MET AFSPRAKEN
Algemene huisregels in verband met afspraken
- Om lange wachttijden te vermijden, vragen we u om afspraken tijdig in te plannen.
- Ik probeer iedereen binnen de afgesproken tijd te behandelen, gelieve dus op tijd te komen. Indien u te laat zal komen, gelieve mij ten laatste een kwartier op voorhand te verwittigen.
- Een afspraak annuleren of verplaatsen is geen enkel probleem, op voorwaarde dat het tijdig gebeurt, minstens 24u op voorhand.
- Bij annulering minder dan 24u op voorhand of no-show wordt de behandeling voor de helft in rekening gebracht, aangezien deze tijd speciaal voor u vrijgehouden werd.
- Op uw persoonlijke klantenkaart staat elke afspraak genoteerd en twee dagen voor aanvang van de afspraak ontvangt u een herinneringsmail. Op beiden staat duidelijk vermeld dat afspraken minimum 24u op voorhand dienen afgezegd te worden.
- Annuleringen kunnen enkel telefonisch gemaakt worden.
- Ik doe dagelijks mijn uiterste best om u zo goed mogelijk te behandelen. Uiteraard heb ik begrip voor iedere situatie, maar ik hoop ook dat u begrijpt dat deze huisregels nodig zijn om mijn job haalbaar te maken.
Alvast bedankt voor uw begrip!
Liefs, Anastasia